Дистанційне навчання 13.03-15.05


П'ятниця 15.05


4 урок (Інформаційні технології група №23)
Виконати контрольну роботу на подвійному аркуші. Титульну підписати таким чином:
Підсумуова контрольна робота
з інформаційних технологій
учня (учениці) групи №23
Грицівського вищого професійного училища №38
Прізвище та ім'я
Тема уроку: Підсумковий урок.

Четвер 14.05

4 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати даний матеріл та законспектувати.
Тема уроку: Використання форм. Основніелементи форми.
7 урок (Математика група №12)

Середа 13.05

1 урок (Інформатика група №12)
Опрацювати даний матеріл та законспектувати.
Тема уроку: Поняття об’єктної моделідокумента. Веб-програмування та інтерактивні сторінки.
2 урок (Математика група №12)
Виконати тестові завдання на сторінках 211 та 246. Відповідь скинути на вайбер в особисті повідомлення. Тестові завдання виконуєте на подвійних аркушах та підписуєте вказавши прізвище та ім'я і номер групи.

Четвер 07.05

4 урок (Інформатика група №12)
Опрацювати даний матеріл та законспектувати.
Тема уроку: Практична робота «Використання графічних, анімаційних та мультимедійних елементів на веб-сторінках».
7 урок (Математика група №12)
Виконати "зразок контрольної робрти №3" сторінка 351
Тема уроку: Найпростіші тригонометричнірівняння.

Середа 06.05


1 урок (Інформатика група №12)
Опрацювати даний матеріл та законспектувати.
Тема уроку: Дотримання авторськихправ та ліцензій на використання графічних зображень та засобів мультимедіа на веб-сторінках.
2 урок (Математика група №12)
Виконати тестові завдання до розділу 6 на сторінці 274
Тема уроку: Симетрія відносно початкукоординат та координатних площин

Понеділок 04.05

4 урок (Інформаційні технології група №23)

Опрацювати даний матеріал та виконати практичне завдання. Знати відповіді на контрольні запитання. Підготуватись до контрольної роботи по предмету.
Тема уроку: Застосування Інтернету вгалузі.

6 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати даний матеріл та законспектувати.
Тема уроку: Розміщення та відтворення на веб-сторінках мультимедійних даних. Формати аудіо- та відеофайлів.

7 урок (Математика група №12)

Виконати "завдання для самоконтролю" сторінка 348-351
Тема уроку: Найпростіші тригонометричнірівняння.

Четвер 30.04

4 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати матеріал та законспектувати.
Тема уроку: Карти посилань.

7 урок (Математика група №12)

Повторити параграіи 39-41. Підготуватися до самостійної та контрольної роботи.
Тема уроку: Симетрія відносно початкукоординат та координатних площин

Середа 29.04

1 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати матеріал та законспектувати.
Тема уроку: Створення GIF-анімації.

2 урок (Математика група №12)

Виконати завдання для самоконтролю сторінка 348-350
Тема уроку: Найпростіші тригонометричнірівняння.

4-5 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Опрацювати теоретичний матеріал.
Тема уроку: Розвиток дронів
Бойовий дрон, дарма що маленький, то грізна зброя сучасності
https://www.ukrinform.ua/rubric-technology/2645524-ukrainski-vijskovi-droni-vid-sklanki-z-granatou-do-udarnogo-hajteku.html

Вівторок 28.04

7-8 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Опрацювати теоретичний матеріал.
Тема уроку: Вимірювання електропровідності

Понеділок 27.04

4 урок (Інформаційні технології група №23)

Опрацювати даний матеріал та виконати практичне завдання. Знати відповіді на контрольні запитання.
Тема уроку: Застосування Інтернету вгалузі.

6 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати даний матеріл та законспектувати.
Тема уроку: Використання зображень увеб-документах.

7 урок (Математика група №12)

Повторити параграфи 13-17 та розв'язати №354-358
Тема уроку: Найпростіші тригонометричнірівняння.

П'ятниця 24.04

7-8 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Опрацювати та законспектувати даний матеріал.
Тема уроку: Моделювання азоту

Четвер 23.04

4 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати даний матеріал та зробити конспект.
Тема уроку: Кросбраузерна оптимізація сторінок сайту.

7 урок (Математика група №12)

Опрацювати параграф 17 та розглянути та розібрати усі приклади з параграфу, записати їх у зошити.
Тема уроку: Найпростіші тригонометричнірівняння.

Середа 22.04

1 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати даний матеріал та зробити конспект.
Тема уроку: Адаптивна верстка.

2 урок (Математика група №12)

Опрацювати параграф 17 та дати відповіді на контрольні запитання.
Тема уроку: Найпростіші тригонометричнірівняння.

3-4 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Опрацювати та законспектувати даний матеріал.
Тема уроку: Контроль зрошення
Додатково опрацювати

Вівторок 21.04

7-8 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Опрацювати та законспектувати даний матеріал.
Тема уроку: Інтернет речей
Додатково опрацювати

П'ятниця 17.04

7-8 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Опрацювати та законспектувати даний матеріал.
Тема уроку: Машинне самонавчання

Четвер 16.04

4 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати презентацію та опрацювати детальніше про верстку.
Тема уроку: Проектування та верстка веб-сторінок.

Середа 15.04

1 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати презентацію та виконати завдання по презентації.
Тема уроку: Практична робота «Створення веб-сторінки з використанням каскаднихаркушів стилю».

2 урок (Математика група №12)

Розглянути та розібрати приклади розв'язків параграфу 16 та розв'язати №333, 334, 336, 339-341
Тема уроку: Формули додавання длятригонометричних функцій та наслідки з них. Розв’язування задач таприкладів.

3 - 4 урок (Комп'ютери та комп'ютерні технології група №51)

Відповіді в особисті повідомлення у вайбері.
Тема уроку: Контрольне тестування.

Вівторок 14.04

7-8 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

По пройденому матеріалі створити презентацію на 15 слайдів з описом матеріалу, який найбільше вам сподобався, та з узагальненням вивченого.
Тема уроку: Світові відкриття Аі.Тема уроку: Узагальнення та контроль знань

Понеділок 13.04

4 урок (Інформаційні технології група №23)

Опрацювати даний матеріал та надіслати виконані конспекти і лабораторні на електронну почту informatika22kabinet@gmail.com . Замість теми листа, вкажіть своє прізвище та ім'я.
Тема уроку: Лабораторно-практична робота№2. Створення електронної скриньки. Відправка та отримання листів.

6 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати даний матеріал та виконати завдання перейшовши по ссилках під презентацією.
Тема уроку: Позиціювання елементів веб-сторінки за допомогою стилів.

7 урок (Математика група №12)

Розглянути та розібрати приклади розв'язків параграфу 16 та розв'язати №318-323, 329, 330, 332.
Тема уроку: Формули додавання длятригонометричних функцій та наслідки з них. Розв’язування задач таприкладів.

П'ятниця 10.04

7-8 урок (Комп'ютери та комп'ютерні технології група №51)

Ознайомтесь з відео уроками та установіть програму на свій комп'ютер. Скануйте та розпізнайте будь-яку сторінку книги та збережіть у зручному для вас форматі. Виконане завдання скинути мені у вайбер в особисті повідомлення.
Тема уроку: Сканування та розпізнавання текстів за допомогою програми Fine Reader . Особливості сканування текстів з декількома мовами, з таблицями, з малюнками.
Відеоурок 1.
Відеоурок 2.
Відеоурок 3.
Відеоурок 4.

Четвер 09.04

4 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати та законспектувати презентацію.
Тема уроку: Каскадні таблиці стилів. Стильове оформленнясторінок.

Середа 08.04

1 урок (Інформатика група №12)

Опрацюйте матеріал та виконайте завдання вкінці.
Тема уроку: Практична робота “Створення веб-сторінки задопомогою «Мови гіпертекстової розмітки».

2 урок (Математика група №12)

Опрацювати параграфі 16 та законспектувати. Дати відповідь на усі контрольні запитання параграфу.
Тема уроку: Формули додавання для тригонометричних функцій та наслідки з них.

3 - 4 урок (Комп'ютери та комп'ютерні технології група №51)

Повторити тему першу уроку та опрацювати наступну тему. Законспектувати.
Тема уроку: Побудова графіків.
Тема уроку: Розв'язування систем лінійних та нелінійних рівнянь.
Додатково. Розв’язування систем лінійних та нелінійних рівнянь.

Вівторок 07.04

5-6 уроки (Комп'ютерна техніка група №42)

Виконати тестові завдання як закріплюючий матеріал вивчених тем. Оцінка буде враховуватись за підсумкову по предмету.
Тема уроку: Узагяльнюючі уроки.

7-8 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Першу тему допрацювати та законспектувати. Друга тема. Слайд 24-28 розглянути та ознайомитись.
Тема уроку: Ai корисний і масштабується як убізнесі, так і в суспільстві в цілому, коли є частиною ефективноїінфраструктури.
Тема уроку: Світові відкриття Аі.

Понеділок 06.04

2, 4 уроки (Інформаційні технології група №23)

Опрацювати даний матеріал лабораторної №1, Написати доповідь на будь-яку, цікаву для вас, тему з використанням картинок та ссилок. Максимум 3 аркуша А4, 14 кегль, 1, або 1,5 відступи між рядками. Опрацювати матеріал лабораторної №2.
Тема уроку: Лабораторно-практична робота №1. Пошук потрібної інформації, її збереження, друк.
Тема уроку: Лабораторно-практична робота№2. Створення електронної скриньки. Відправка та отримання листів.

6 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати та законспектувати презентацію.
Тема уроку: Таблиці та списки на веб-сторінках.

7 урок (Математика група №12)

Повторити парагрф 39, 40. Опрацювати параграф 41.
Тема уроку: Симетрія відносно початкукоординат та координатних площин.
Додатково ознайомитись.

П'ятниця 03.04

1 - 2 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Повторити попередню тему уроку та опрацювати наступну конспектуючи сторінка 33 - 38.
Тема уроку: Штучний інтелект для України – ризик чиможливість.
Тема уроку: АІ: географія розвитку.
Тема уроку: АІ: географія розвитку.
Самостійно: Кращий бізнес-кейс сучасності: чому ai не варто сприймати легковажно
(https://www.everest.ua/ai-platform/analytics/krashchyy-biznes-keys-suchasnosti-chomu-ai-ne-varto-spryymaty-lehkovazhno/)

3 - 4 урок (Комп'ютери та комп'ютерні технології група №51)

Повторити тему першу уроку та опрацювати наступну тему. Законспектувати.
Тема уроку: Робота з матрицями.
Тема уроку: Побудова графіків.

5 урок (Математика група №12)

Параграф 15 повторити. Розв'язати №287, 288, 291, 304, 308, 312
Тема уроку: Властивості та графіки тригонометричних функцій.
Тема уроку: Розв’язування задач та прикладів. Самостійна робота.

6 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати матеріал по темі.
Тема уроку: Текстові елементи веб-сторінки, теги та їх атрибути. Гіперпосилання.

Четвер 02.04

1 урок (Інформатика група №15)

Опрацювати даний матеріал та законспектувати.
Тема уроку: Колір. Теорія кольору.Колористика. Колірний круг. Система Pantone. Колір в рекламі. Насиченість,світлість, колірний тон, психологія кольору. Створення гармонійних колірнихпоєднань.

2 урок (Математика група №15)

Параграф 24 опрацювати, виписати головне, дати відповіді на контрольні запитання параграфу. Виконати вправи №482, 485, 487, 490, 491 параграфу та завдання для самоконтролю на ст. 457 письмово.
Тема уроку: Вимірювання кутів у просторі: між прямими, міжпрямою і площиною, між площинами.
Розв’язування задач та прикладів. Самостійна робота (Завдання для самоконтролю ст.457)

4 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати дану презентацію та зробити конспект.
Тема уроку: Мова гіпертекстової розмітки. Гіпертекстовий документ та його елементи.

5 - 6 уроки (Математик група №24)

Параграф 1. Розв'язати:
№1.3, 1.4, 1.6, 1.10, 1.12, 1.18.
№2.1, 2.3, 2.5, 2.7, 2.11.
№3.2, 3.4, 3.8, 3.10.
№4.2, 4.4, 4.6, 4.7, 4.9, 4.11, 4.13, 4.15.
Тема уроку: Логарифми та їхвластивості. Розв’язування задач таприкладів

7 урок (Математика група №12) по заміні

Параграф 15 опрацювати. Дати відповідь на всі контрольні запитання параграфа. № 281, 282 розв'язати.
Тема уроку: Властивості та графіки тригонометричних функцій.

Середа 01.04

1 урок (Інформатика група №12)

Виконати практичну роботу та опрацювати додатковий матеріал.
Тема уроку: Практична робота «Проектування структури сайту».
Додатковий матеріал.

2 урок (Математика група №12)

Опрацювати параграф 9. Відповісти на запитання "Пригадайте головне". Розв'язати №187 - 191.
Тема уроку: Формули зведення. Періодичність функцій. Розв’язування задач та прикладів.

3 - 4 урок (Комп'ютери та комп'ютерні технології група №51)

Повторити тему першу уроку та опрацювати наступну тему. Законспектувати.
Тема уроку: Створення текстових областей.
Тема уроку: Робота з матрицями.

5 урок (Інформатика група №14)

Опрацювати даний матеріал та зробити конспект.
Тема уроку: Основні інструменти для малювання.

Вівторок 31.03

1 урок (Математика група №14)

Виконати варіант контрольної роботи на подвійному аркуші. Зверху аркуша написати Прізвище та ім'я і номер груп. Виконати завдання, сфотографувати та скинути у вайбері в особисті повідомлення.
Тема уроку: Контрольна робота по темі: "Перпендикулярність прямих іплощин у просторі"

2 урок (Математика група №15)

Параграф 24 опрацювати, виписати головне, дати відповіді на контрольні запитання параграфу. Виконати вправи №1,2,3 на сторінці 452.
Тема уроку: Вимірювання кутів у просторі: між прямими, міжпрямою і площиною, між площинами.
Розв’язування задач та прикладів.

3 урок (Інформатика група №15)

Виконати практичну роботу. Результат зберегти газвавши своїм ім'ям та прізвищем та скинути мені у вайбер в особисті повідомлення.
Тема уроку: Анімація в растровому графічному редакторі.

5 - 6 урок (Комп'ютерна техніка група №42)

Скинути у особисті повідомлення доповіді та підготуватись до контрольного тестування.
Тема уроку: Урок узагальнення.

7 - 8 урок (Комп'ютерне забезпечення пофесійної діяльності група №51)

Опрацювати матеріал та законспектувати.
Тема уроку: Ключові сфери та перспективи використанняштучного інтелекту.
Тема уроку: Штучний інтелект для України – ризик чиможливість.

Понеділок 30.03

2 урок (Інформаційні технології група №23)

Переглянути презентацію та зробити конспект.
Тема уроку: Мудьтимедіа: компоненти і засоби мультимедіа, сце­нарій мультимедійного проекту.

4 урок (Інформаційні технології група №23)

Виконати завдання.
Тема уроку: Лабораторно-практична робота №1. Пошук потрібної інформації, її збереження, друк.

5 урок (Математика група №14)

Опрацювати параграі 16 та законспектувати. Дати відповідь на усі контрольні запитання параграфу.
Тема уроку: Формули додавання длятригонометричних функцій та наслідки з них.

6 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати даний матеріал та законспектувати.
Тема уроку: План розробки сайту. Макет інформаційної структури сайту.

7 урок (Математика група №12)

Зробити конспект та розглянути приклади.
Тема уроку: Формули зведення.Періодичність функцій.

8 урок (Інформатика група №14)

Опрацювати даний матеріал та законспектувати.
Тема уроку: Векторний графічний редактор як інструмент для дизайну.

П`ятниця 27.03

1-2 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Повторити попередній матеріал. Самостійно опрацювати теми та законспектувати.
Тема уроку: Топ-10 тенденцій технологій АІ.
Тема уроку: Ключові сфери та перспективи використанняштучного інтелекту.

5 урок (Математика група № 12)

Опрацювати параграф 13. Дати відповіді на всі контрольні запитання парагруфу.
Тема уроку: Тригонометричні функціїчислового аргументу. Основні співвідношення між тригонометричними функціями одногоаргументу.

6 урок (Інформатика група № 12)

Опрацювати презентацію та законспектувати. Опрацювати додатковий матеріал.
Тема уроку: Інструментивеб-розробника.
Додатковий матеріал: Практичний огляг інструментів розробника у найпопулярніших браузерах.
Додатковий матеріал: 10 крутих інструментів для веб-дизайнера

Четвер 26.03

1 урок (Інформатика група №15)

Опрацювати даний матеріал та законспектувати.
Тема уроку: Створення елементів для веб-сторінок.

2 урок (Математика група №15)

Параграф 15 опрацювати. Дати відповідь на всі контрольні запитання параграфа. № 281, 282 розв"язати.
Тема уроку: Властивості та графікитригонометричних функцій. Розв’язування задач таприкладів.

3 урок (Інформатика група №14) по заміні

Опрацювати ти законспектувати даний матеріал.
Тема уроку: Створення логотипів.Брендгайд. Брендбук.

4 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати даний матеріал та законспектувати.
Тема уроку: Інформаційнаструктура сайту.

5-6 уроки (Математика група №24)

Параграф 1 опрацювати повністю. Законспектувати та дати відповіді на всі запитання (ст. 9, 14, 18, 23, 29, 34, 37, 41) Опрацювати головне в параграфі ст. 47, 48.
Тема уроку:Властивості та графіки показникової функції. Розв’язування задач та прикладів.
Тема уроку: Логарифми та їхвластивості.

Середа 25.03

1 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати даний матеріал та написати конспект. Дати відповідь на запитання вкінці параграфу.
Тема уроку: Типи сайтів та їхособливості. Цільова аудиторія.

2 урок (Математика група №12)

Опрацювати та написати конспект. Дати відповіді на запитання вкінці параграфу.
Тема уроку: Синус, косинус, тангенс,кута. Радіанне вимірювання кутів.

3-4 уроки (Комп'ютери та комп'ютерні технології група № 51)

Опрацювати даний матеріал та виписати саме основне.
Тема уроку: Виконання обчислень за формулами.
Тема уроку: Створення текстових областей.

5 урок (Інформатика група №14)

Законспектувати даний матеріал
Тема уроку: Поняття бренду, брендингу.Елементи фірмового стилю. Айдентика.

Вівторок 24.03

1 урок (Математика група №14)

Параграф 24 опрацювати, виписати головне, дати відповіді на контрольні запитання параграфу. Виконати вправи №1,2,3 на сторінці 452.
Тема уроку: Вимірювання кутів у просторі: між прямими, міжпрямою і площиною, між площинами.
Розв’язування задач та прикладів.

2 урок (Математика група №15)

Параграф 23 опрацювати, виписати головне, дати відповіді на контрольні запитання параграфу. Виконати вправи №1,2,3 на сторінці 432,433.
Тема уроку: Вимірювання відстаней у просторі: від точки доплощини, від прямої до площини, між площинами.

3 урок (Інформатика група №15)

Опрацювати та законспектувати матеріал по темі.
Тема уроку: Тонова корекція зображень. Робота з кольором.

5-6 урок (Комп`ютерна техніка група №42)

Самостійно написати доповіді по цих темах на 1 - 2 аркуша А4 друкованого тексту, дотримуючись стандартних параметрів. Виконані роботи скинути у вайбер особисто.
Тема уроку: Розрахунок виходу готових виробів із м’яса, дичини і риби.
Тема уроку: Розрахунок витрат сировини і виходу напівфабрикатів із овочів, плодів і ягід.

7-8 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Опрацювати та законспектувати.
Тема уроку: Топ-10 тенденцій технологій АІ.Як застосовувати технологію AI в бізнесі

Понеділок 23.03

2 урок (Інформаційні технології група №23)

Законспектувати статтю та опрацювати інструкції.
Тема уроку: Стан сучасного розвитку інформаційних технологій.
Правила з охорони праці та поведінки під час роботи в кабінеті комп'ютерної техніки.
Інструкція з охорони праці для учнів при виконанні практичних робіт в кабінеті інформатики
Інструкція з охорони праці для учнів в кабінеті інформатики

4 урок (Інформаційні технології група №23)

Законспектувати даний матеріал.
Тема уроку: Локальні та глобальні мережі, Інтернет електронна пошта: історія виникнення, призначення, застосуван­ня.

5 урок (Математика група №14)

Опрацювати 15 параграф (Дати письмові відповіді на всі контрольні запитання параграфа)
Тема уроку: Властивості та графіки тригонометричних функцій. Розв’язування задач та прикладів.

6 урок (Інформатика група №12)

Опрацювати правила поведінки. Зробити конспект по даній презентації.
Інструкція з охорони праці для учнів при виконанні практичних робіт в кабінеті інформатики
Інструкція з охорони праці для учнів в кабінеті інформатики
Тема уроку: Правила поведінки і безпеки життєдіяльності (БЖ) в комп’ютерному класі.
Поняттявеб-дизайну. Основні тренди веб-дизайну.

7 урок (Математика група №12)

Опрацювати параграф 16 та дати письмову відповідь на всі контрольні запитання параграфу.
Тема уроку: Формули додавання для тригонометричних функцій танаслідки з них.

8 урок (Інформатика група №14)Законспектувати даний матеріал

Тема уроку: Символи та образи. Художній образ. Знакові системи. Принципи побудовизнаків. Стилістична єдність.

П`ятниця 20.03

1-2 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Теми уроків: "Процес впровадження ІТ в сільське господарство.Штучний інтелект (АІ): що це таке і чому це важливо?"

5 урок (Математика група №12)

Сторінка 39 Тест 2 виконати
Урок узагальнення по Темі1. Функції, їхні властивості та графіки

6 урок (Інформатика група №12)

Тема уроку: "Макет журнального розвороту. Підбір ілюстративногоматеріалу, винесення, підписи, підзаголовки і заголовки, елементи графічногооформлення видання. Побудови композиції шпальт набору. Оформлення тамакетування багатосторінкового видання - журналу. Верстка журналу."

Четвер 19.03

1 урок (Інформатика група №15)

Тема уроку: "Ретуш та художня обробка зображень, отриманих шляхом фотографування абосканування. Гама-корекція як засіб узгодження діапазону яскравості зображення іхарактеристик засобу його відтворення."

2 урок (Математика група №15)

Тема уроку: "Вимірювання відстаней у просторі: від точки доплощини, від прямої до площини, між площинами."

4 урок (Інформатика група №12)

Тема уроку: "Створення шпальт(смуг) набору багатосторінковоговидання (ескіз). Обкладинка журналу. Розробка логотипу. Створення обкладинкижурналу . Макетування багатосторінкового видання - журналу. Вибір теми. Формат видання. Концепціяверстки. Рубрикація. Підбір шрифту (кегль, гарнітура)."

5 урок (Математика група №24)

Опрацювати та законспектувати даний матеріал. Розібрати дані приклади. Малюнки та властивості мають бути у зошитах обов`язково.
Тема уроку: Властивості та графіки показникової функції.

6 урок (Математика група;24)

Параграф 1 підручника опрацювати. Знати відповіді на запитання в кінці параграфу. Виконати №1.1-1.6
Розв’язування задач та прикладів

Середа 18.03

1 урок (Інформатика група №12)

Тема уроку: "Буклет. Призначення. Принципи композиції. Видибуклетів. Способи складання буклетів. Види згинів буклету. Технологічніособливості виготовлення буклетів. Вибір конструкції буклету. Аналіз існуючихстилів і видів буклетів, їх конструктивних форм і матеріалів. Створенняшпальт(смуг) набору буклету. Визначення текстового вмісту, вибір шрифту.Контактні відомості. Визначення ілюстративної частини буклета. Розробкаоригіналу макета буклету. Верстка буклету."

2 урок (Математика група №12)

Тема уроку: "Формули для обчислення довжини вектора, кута міжвекторами, відстані між двома точками.Формули для обчислення довжини вектора, кута міжвекторами, відстані між двома точками."

3-4 уроки (Комп'ютери та комп'ютерні технології група № 51)

Розграфлення таблиць. Особливості використання засобу автозаповнення для формул, поняття „відносне” та “абсолютне” посилання.
Створення складних формул за допомогою майстра функцій. Закріпленняобластей, приховування рядків та стовпчиків для перегляду великих таблиць.Сортування, фільтрація даних.

5 урок (Інформатика група №14)

Тема уроку: "Основи теорії дизайну. Стиль та композиція вдизайні."

Вівторок 17.03

1 урок (Математика група №14)

Тема уроку: "Вимірювання кутів у просторі: між прямими, між прямою і площиною, між площинами.
Опрацювати параграф 24. Написати конспект та вивчити теореми та розібрати приклад 1 та 2 на сторінці 443, 444. Дати відповідь на контрольні запитання (письмово).

2 урок (Математика група №15)

Тема уроку: "Властивості та графіки тригонометричних функцій."
Опрацювати та законспектувати всі властивості.

 3 урок (Інформатика група №15)

Тема уроку: "Робота з текстом. Робота з векторними елементами."
Опрацювати та законспектувати матеріал.

5-6 уроки (Комп'ютерна техніка №42)

Тема уроку: "Побудова відомості розрахунків сировини виробничого цеху засобами MS Excel"
Ознайомитись з даним матеріалом

7-8 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

Тема уроку: "Розвиток і впровадження інформаційних технологій усільському господарстві."
Опрацювати самостійно.

Понеділок 16.03

6 урок (Інформатика група № 12)

Опрацювати даний матеріал, переглянути презентацію та написати конспект.
Переносслів. Шрифтові виділення. Колонцифри. Колонтитули. Виноски. Художні ефекти.«Коридори». Висячі рядки. Текстові - видільні - титульні шрифти. Акценти.Абзацний відступ. Буквиця. Відбиття лінійками.

7 урок (Математика група № 12)

Тема уроку: "Розв'язування задач та прикладів. Самостійна робота"Повторити параграф 4 та розв'язати № 80-85Дати відповіді на контрольні запитання (ст. 38) та виконати "Тест 1"

П'ятниця 13.03

1-2 уроки (Комп'ютерне забезпечення професійної діяльності група №51)

_______Інформаційні технології в АПК________

3-4 уроки (Комп'ютери та комп'ютерні технології група № 51)

Зміна розмірів стовпців та рядків, об’єднання клітинок. Особливості заповнення клітинок числових даних. Використання процентного, грошового формату.
Створення числових рядів та текстових списків задопомогою засобу автозаповнення. Використання простих формул. Виконанняавтообчислень.

5 урок (Математика група №12)

У підручнику опрацювати параграф 4 підручника. Зробити конспект. Дати відповіді на запитання "Пригадайте головне" на сторінці 36. Розв'язати №75-79
Підручник для опрацювання

6 урок (Інформатика група №12)

Переглянути презентацію. Зробити конспект по даному матеріалу.
Тема уроку: "Багатосторінкові видання та їх формат. Загальні питання побудови композиції шпальти (смуги ) набору. Сітка. Складові шпальти набору (кегль шрифту, інтерліньяж, відстань між колонками (середник), поля). Методи композиції тексту та графіки в смузі набору."

Немає коментарів:

Дописати коментар

Тиждень математики, інформатики та інформаційних технологій.

Четвер 16.03  Бесіда на тему: "Чому потрібно вивчати математику". Середа 15.03 Відео демонстрація (Інформаційні технології в сільс...